
Frakt- och leveransvillkor
Vi använder DB Schenker, DHL och Early Bird. Beställer du före klockan 10.00 en vardag skickas varorna oftast samma dag. Leveranstiden är ca 1-3 arbetsdagar, beroende på var du bor. Efter bekräftad beställning får du ett mejl och ett sms om utlämningsställe och sändningsnummer, du får ingen avi på post. Påminnelse skickas två gånger.
Spåra din sändning
Genom att logga in på ditt konto kan du spåra var ditt paket befinner sig. Du får också en länk, för att kunna spåra ditt paket, i den leveransbekräftelse som skickas ut när paketet lämnat vårt lager.
Outlösta paket
Om du inte hämtar din vara inom 7 kalenderdagar efter leverans returneras varan tillbaka till oss och du debiteras 295 kr för frakt, returfrakt och hanteringskostnader då DB Schenker, Postnord och DHL tilläggsdebiterar oss för returen. Vi skickar dig en faktura som ska betalas inom 14 dagar (netto).
Ny order godkänns först efter att denna avgift är betald. Notera att outlösta paket inte omfattas av ångerrätten.
Skadade varor
Är din vara skadad eller defekt vid leverans? Vänligen kontakta oss på e-post info@wellnox.se eller telefon 011-450 14 90. Ange alltid ordernummer, produkt och bäst-före-datum i samband med reklamation. Gör alltid en reklamation innan du skickar tillbaka produkten. Läs mer om reklamation och retur här.