Till toppen

Råvaror från naturen

Inget tillsatt socker eller sötningsmedel

Fri frakt från 500 kr

Alltid minst 20 % rabatt vid köp av 3 boxar av samma sort!

Frakt- och leveransvillkor

Vi skickar oftast din beställning inom en arbetsdag, men senast inom tre arbetsdagar. Därefter tar det 1–3 arbetsdagar för DB Schenker att leverera försändelsen beroende på vart i Sverige den ska levereras. Röda dagar och helgdagar kan påverka leveranstiden. Observera att vi endast levererar inom Sverige.

Schenker utlämningsställe

Väljer du Utlämningsställe som leveranssätt levereras din beställning till ditt närmsta DB Schenker postombud. Du får en SMS-avisering när paketet finns att hämta ut. Påminnelse om att hämta ut paketet skickas två gånger. Har du inte hämtat ditt paket inom 14 kalenderdagar returneras varan till oss och en returavgift tas ut. Notera att outlösta paket inte omfattas av ångerrätten.

Schenker hemleverans

Om du valt Hemleverans får du ett SMS där du bestämmer hur och när ditt paket ska levereras. Via länken i sms:et kan du välja Kontaktfri leverans. Då lämnas paketet utanför din dörr och du behöver inte vara hemma för att ta emot paketet. För att välja detta måste du signera med Bank-ID. 

OBS! Om du inte meddelar Schenker inom tre dagar hur och när du vill ha ditt paket levererat, tar Schenker ut en avgift för lagerhyra och du kommer behöva betala en avgift. Om du väljer att ta emot paketet personligen på plats men inte är tillgänglig vid överenskommen leveranstid, tar Schenker tillbaka paketet till terminal och du kommer behöva betala en avgift. 

Alla avgifter skickas via Zettle där du betalar via en betallänk. Du har 14 dagar på dig att betala avgiften. Ny order godkänns först efter att denna avgift är betald. Vill du bestrida dessa avgifter vänligen kontakta vår kundtjänst

Spåra din sändning

När vi skickat din beställning får du en leveransbekräftelse via e-post med en länk där du kan spåra ditt paket. Du kan även spåra paketet genom att söka på försändelsens sändnings-ID på www.dbschenker.se.

Reklamationer

Är din vara skadad eller defekt vid leverans kan du reklamera din vara. Kontakta alltid oss innan du skickar tillbaka produkten. Läs mer om reklamation och retur här → 

OBS! Vi tar endast emot reklamationer på RÅ.se om varan är köpt på RÅ.se eller i RÅ-Skafferiet på Hagagatan 4 i Norrköping. Varor ej köpta på RÅ.se eller i RÅ-Skafferiet reklameras hos den återförsäljare eller butik där varan köptes.

© WellNOx Health AB (556961-4489). Hagagatan 4, 602 15 Norrköping.
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.